Change of Plans

Tillbaka i Waikiki igen och idag skulle ha varit min sista dag här på Hawaii. Om ungefär 20 min lyfter planet till LA, som jag egentligen skulle suttit på, nu sitter jag istället på Davids balkong och lyssnar på larmet från någon bil nere på gatan. Jag har helt enkelt bokat om flygbiljetten, det blir två veckor till med beachvolleyboll och utflykter här på O'ahu!!!

Så idag tog jag en lång skön morgon hemma; packade upp, tvättade, smälte mina och Jonnas äventyr på Maui och Big Island!! Efter det vandrade jag runt lite nere i Waikiki, tog en frappuccino, njöt av lite lugn egentid med gator och butiker som jag känner igen runt mig, vilket faktiskt kändes rätt skönt! Hann med några timmar under palmerna och pizza hemma hos Nina och killarna också, innan jag promenerade hemmåt igen. Imorgon blir det träning igen!!!!

Kommentera här: